Ruitenwisser
brenda
Posted: Dec 23 2003, 10:31 AM

Beheerder

Group: Admin
Member No.: 1

Komt me ma gister met de mededeling dat de ruitenwisser aan de bestuurders kant het niet meer doet, ik heengelopen en zag het direct al die kant zat veel te laag. D8 dat me ma weer een echte blonde actie had gedaan b.v ruitenwissers aan met sneeuw en ijs erop. kom ik dichterbij ligt het kapje van de verstelschroef (oid) ernaast :blink: ..........gevraagd wat ze er mee had gedaan, maar ze zei niks dat ie er vanmorgen al naast lag( dat ze die dan even in de auto legt ipv er mee te gaan rijden terwijl die gewoon los ligt :rolleyes: ) ik vermoed dus dat gisternacht lui hier zijn wezen donderjagen, en aan die bout hebben gedraait ofzo.
als ik de ruitenwissers aan doe gaan ze allebei wel omhoog maar de linker blijft dan ineens staan en de rechter neemt hem dan half mee (vaag gedoe iig) nu is dus mijn vraag...............hoe zet ik dat ding weer goed of waar kan ik het beste even naar kijken????? want me aanjager doet het ook nie meer en rijden is dus nu niet zo verstandig..................
HELP

--------------------
Ik denk altijd eerst goed na voor ik wat doms zeg!!
Mick
Posted: Dec 24 2003, 10:21 AM

student

Group: Members
Member No.: 5

Hey Brenda is wel vervelend.
Acter dat kapje zit dus een moer, haal deze los en haal je ruitenwisser eraf.
Laat de ruitenwissers dan draaien tot in de russtand, nu kun je de ene wisser er weer opzetten in de stand zoals hij hoort.
Loshalen en erop zetten werkt het beste als je hem ff omknikt.

Grtjs Mick.
brenda
Posted: Jan 2 2004, 02:10 PM

Beheerder

Group: Admin
Member No.: 1

probleem is opgelost, hij wist weer als de beste...........
ook de aanjager blaast weer als een gek, maakte slecht contact.

Ook had ik een zwembad bij de bijrijderskant, en die is als het goed is ook verholpen, rechts onderin bij het raam was het niet meer waterdicht, nu alleen nog even aan de bestuurderskant de sproeier ontstoppen :P en dan kan die weer fris (hoop ik) het jaar even door

--------------------
Ik denk altijd eerst goed na voor ik wat doms zeg!!
« Next Oldest | Exterieur | Next Newest »

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1408 seconds | Archive