Skin By: FIREARMS of IF Skin Zone

Favoritt film..?
Belethdolien
Posted: Jun 26 2004, 11:58 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

tenkte jeg skulle prøve å få i gang litt aktivitet...hva er din favoritt film, og hvorfor?

Jeg har mange favoritt filmer. Det kommer litt an på. men den jeg tror jeg liker aller best, er Ringenes herre: Atter en konge. litt kjipt at de ikke fikk med alt det greierne med hobsyssel på slutten, men men.. Jeg ble positivt overasket over den filmen. veldig mye var som jeg hadde forestillt meg det. ellers er forest gump en veldi kosli film, som jeg er veldi veldi gla i... og gladiatoren da....
Mogett
  Posted: Jun 27 2004, 12:13 AM

Skopusser

Group: Members
Member No.: 31

e likte bedre ringenes herre - the fellowship of the ring e biggrin.gif den va mye kosliere!!! rolleyes.gif
Belethdolien
Posted: Jun 27 2004, 12:22 AM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

ja, den kommer høyt opp på lista. men jeg ble skuffa, fordi de ikke hadde med tom bombandil og gamleskogen (dere som ikke har lest boka hakke peiling på hva jeg snakker om..) men ellers var den filmen veldig bra. jackson har gjort en god jobb.
Mandark
Posted: Jun 27 2004, 03:59 AM

Skopusser

Member No.: 32

Jeg liker ikke Ringenes Herre-filmene. Mest pga. all melkingen av et strålende konsept. De kunne like gjerne hatt Pepsi-logoer på skjoldene og Sony-merker på "draktene" sine. Blæh. Fjortisser og middelaldrende mennesker går mann av huse for å se noe som blir reklamert for på MTV er ikke så veldig kult i mine øyne.

Skal jeg nevne en(av mange) filmer jeg liker, så er det Donnie Darko. Den fikk ikke så mye oppmerksomhet som den burde ha fått, og gikk rett på video/dvd da den kom til vårt ringe land. Sikkert av ymse grunner, der en av dem kan være at det er en independent-produksjon, som vil si at ingen store lisenser eller selskap står bak den. Jeg liker filmen pga. at den egentlig ikke har noen definerbar handling, men heller fanger seeren med gode karakterer, replikker og skildring av en amerikansk forstadsgutt som er en smule "pling i bollen". Den burde sees av de som liker litt gode filmopplevelser utenom det vanlige.
Aquila
Posted: Jun 27 2004, 11:32 PM

Skopusser

Member No.: 28

QUOTE (Mandark @ Jun 27 2004, 03:59 AM)
Skal jeg nevne en(av mange) filmer jeg liker, så er det Donnie Darko. Den fikk ikke så mye oppmerksomhet som den burde ha fått, [...]

Hadde den derimot fått det vil jeg ikke se bort ifra at du ikke hadde syntes den var så bra.
Mandark
Posted: Jun 28 2004, 06:22 PM

Skopusser

Member No.: 32

Joda, det ville jeg nok. Jeg er ingen anti-mainstreamist, mind you. Dessuten ville det ikke vært en annen film.

Grunnen til at jeg missliker hele greia med Ringenes Herre er ikke filmene i seg selv(de er meget gode), men alt oppstyret rundt det. Sjarmen forsvinner litt når det sitter to niåringer sammen med moren sin bak deg som ikke klarer å holde kjeft, og brøler ting til filmen.

Topic Options Quick Reply

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0918 seconds | Archive